ابزار منو ثابت


  • وب انجمن مورفولوژی جغرافیایی
  • 
  • وب هم کلاسی
  • خیلی خوبه...

     

    خـِـیلے خــ ـوبــِﮧ کـِﮧ کــَسے روُ داشتـِـﮧ باشے کـِﮧ

    ..

    بے مـِـنـَـت پـُـشتـِـت باشـِﮧ

     

     

    بے مـِـنـَـت دوسـِـت داشتـِـﮧ باشـِـﮧ

    !

    بے مـِـنـَـت رفیقـِـت باشـِﮧ

    !

     

    خـِـیلے خــُـوبــِـﮧ

     

    مگه نه

     

     

     



    نظرات شما عزیزان:

    f
    ساعت2:25---13 مرداد 1392
    پس من چیکارما؟؟

    خودم چاککرتم در بسسسس
    ممنون.....


    anahita
    ساعت17:16---13 تير 1392
    مطلب درس مهم ... خییییییلی قاطی و تو هم توهمه!ابچی این مشکل از من نیست...بازم سعی خودم رو میکنم درست کنم...

    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:







    تاريخ : یک شنبه 30 اسفند 1388 | 23:59 | نویسنده : هادی عزیزی |
    ابزار وب رایگان-جک و لطیفه